Twoje centrum pomocy!

powrót do fanimani.pl
Twoje centrum pomocy / Dla organizacji / FaniWEB - strony dla NGO / Jak dodać nowego użytkownika WordPress?

Jak dodać nowego użytkownika WordPress?

Nowego użytkownika strony prowadzonej na WordPress może dodawać tylko administrator strony. Jeśli po zalogowaniu do panelu WordPress nie widzisz wskazanej poniżej opcji – to znaczy, że nie posiadasz wystarczających uprawnień, aby dodawać użytkowników.

Aby dodać nowego użytkownika WordPress wykonaj następujące kroki:

  1. Zaloguj się do zarządzania stroną jako administrator strony
  2. Przejść do sekcji Użytkownicy > Dodaj nowego
  3. Wypełnij wymagane pola – imię oraz email
  4. Wybierz rolę użytkownika
  5. Kliknij Dodaj nowego użytkownika

Nowy użytkownik otrzyma email z systemu WordPress z informacją o jego koncie oraz link do ustawienia hasła.

Najczęstsze pytania