Jak mogę zmienić administratora organizacji i udostępnić konto innym osobom w organizacji?

Jeśli jesteś administratorem profilu organizacji możesz udostępnić innym osobom Panel organizacji na FaniMani. Możesz dodać 2 rodzaje użytkowników:

  • Administrator dodatkowy – ma dostęp do wszystkich ustawień Waszego profilu oprócz danych dotyczących konta bankowego oraz zarządzania użytkownikami.
  • Użytkownik z dostępem do historii darowizn i wypłat – widzi tylko podstawowe informacje dotyczące historii darowizn oraz wypłat.

Jeśli chcesz dodać użytkownika, albo zmienić głównego administratora organizacji – prosimy o postępowanie zgodnie z instrukcją poniżej:

  1. Osoba, która ma mieć dostęp do panelu organizacji powinna wcześniej założyć konto na FaniMani.pl
  2. Gdy konto będzie już założone zaloguj się do FaniMani.pl jako administrator organizacji, a następnie przejdź do profilu organizacji wybierając z menu Moje konto nazwę Waszej organizacji.
  3. W kolejnym kroku wybierz Ustawienia profilu i Użytkownicy
  4. Następnie zjedź w dół strony, gdzie zobaczysz formularz dodawania użytkownika.
    Wpisz adres email użytkownika, wybierz rolę i kliknij DODAJ UŻYTKOWNIKA (jeśli chcesz zmienić administratora głównego – wybierz rolę Administrator dodatkowy)
  5. Użytkownik zostanie dodany i pojawi się na liście użytkowników z dostępem na tej samej stronie na której zarządzasz użytkownikami.

Jeśli chcesz zmienić administratora głównego dla organizacji po wykonaniu wszystkich powyższych kroków prosimy o wysłanie z adresu email obecnego administratora wiadomości email na info@fanimani.pl z podaniem informacji:

  • adres email obecnego administratora,
  • adres email nowego administratora (adres ten musi być wcześniej dodany jako Administrator dodatkowy)
  • czy obecny administrator ma zachować dostęp jako administrator dodatkowy czy ma zostać usunięty z dostępu do organizacji (konto użytkownika na FaniMani.pl pozostanie, ale nie będzie dostępu do panelu organizacji)

Inne w kategorii Zarządzanie kontem organizacji: