Jesteśmy, aby pomóc!

powrót do fanimani.pl
Twoje centrum pomocy / Dla użytkownika / Darowizny - statusy, kwoty, wypłata / Dlaczego moja darowizna nie została naliczona?

Dlaczego moja darowizna nie została naliczona?


Na początek – wejdź na stronę test.fanimani.pl, a Twoja przeglądarka zostanie automatycznie sprawdzona.

Jeśli będą wymagane jakieś zmiany w ustawieniach – tam otrzymasz szczegóły. Na tej stronie sprawdzamy takie ustawienia jak obsługa plików cookies, javascript oraz oprogramowanie, które może blokować komunikację pomiędzy FaniMani.pl, a partnerami.

Ważne zasady:

  • korzystaj tylko z kodów rabatowych, które pochodzą ze strony fanimani.pl/okazje/
  • nie korzystaj z porównywarek cenowych i pozostań na stronie partnera po przejściu przez FaniMani.pl (albo po kliknięciu Aktywuj Darowiznę w Przypominacje),
  • FaniMani.pl musi być ostatnią stroną, z której przejdziesz do partnera (ostatnie kliknięcie do partnera musi pochodzić z FaniMani.pl lub z Przypominajki)
  • jeśli korzystasz z rozwiązań typu AdBlock – zainstaluj Białą Listę FaniMani (nie wystarczy dodanie fanimani.pl do wyjątków AdBlock)

Wypełnij formularz zgłoszenia, żebyśmy mogli wyjaśnić brakującą darowiznę ze sklepem

Jeśli zrobiłeś zakupy w opisany powyżej sposób, a mimo to transakcja nie pojawiła się w historii Twoich darowizn – wypełnij formularz.

Formularz można uzupełnić do 21 dni od zrobienia zakupów.

Poniżej znajdziesz kilka dodatkowych informacji odnośnie zakupów z FaniMani.

Kupujesz RTV, AGD, elektronikę w sklepach z odbiorem osobistym?

W przypadku sklepów, które udostępniają odbiór osobisty zalecamy jeśli to możliwe – skorzystanie z przesyłki i wybór dostawy do domu. W przypadku odbioru osobistego czasami zdarza się, że zamówienie może zostać anulowane mimo tego, że zostało poprawnie złożone i opłacone.

Korzystasz z kodów rabatowych z innych stron albo newsletterów niż FaniMani.pl?

Korzystanie z kodów rabatowych innych niż te, opublikowane na FaniMani.pl może spowodować, że darowizna nie zostanie naliczona. Jeśli chcesz z takich kodów skorzystać – zalecamy skopiowanie kodu albo zapisanie go, a dopiero później przejście na FaniMani.pl i dalej do sklepu internetowego.

Czy używasz oprogramowania, które blokuje reklamy, pliki cookies albo JavaScript?

Dodatki do przeglądarek (rozszerzenia) oraz oprogramowanie, które powoduje blokowanie reklam (ad block, refcontrol itp.) może również blokować mechanizmy, które umożliwiają nam zapisanie informacji o darowiźnie (nie będziemy mogli przekazać identyfikatora Twojego kliknięcia do partnera, a co za tym idzie – nie otrzymamy też informacji czy zakup został zrobiony). Dlatego zalecamy nieużywanie takich dodatków ich wyłączenie na czas zakupów z FaniMani.pl.

Najczęstsze pytania