Jesteśmy, aby pomóc!

powrót do fanimani.pl

W trakcie zakupów

Czy w sklepie zobaczę informację o FaniMani?

Jeśli przechodzisz do sklepu poprzez Przypominajkę, na jego stronie z lewej strony ekranu zobaczysz czerwoną etykietę Darowizna Aktywna. Poza tą informacją z Przypominajki w koszyku czy przy finalizacji zamówienia nie zobaczysz dodatkowych informacji o darowiźnie. 

Jeśli korzystasz z APLIKACJI MOBILNEJ – w sklepie nie zobaczysz informacji o tym, że pomagasz z FaniMani.

Czy jeśli skorzystam z kodów rabatowych z innych stron albo z newslettera sklepu to darowizna również się naliczy? 

Niestety nie. Jeśli chcesz skorzystać z kodów rabatowych, wybierz te, które publikujemy na fanimani.pl/okazje/. Korzystając z tych kodów masz pewność, że darowizna zostanie naliczona. Możesz również zapisać się na Newsletter okazje, aby otrzymywać od nas regularnie informacje o najnowszych promocjach i kody rabatowe.

A co jeśli korzystam z porównywarek cenowych? 

Ważne jest kolejność działania. Najpierw sprawdź ceny, a dopiero później na stronie partnera kliknij Aktywuj Darowiznę w Przypominajce.

Czy w sklepie muszę użyć tego samego adresu email co podczas rejestracji na FaniMani.pl?

Nie. W sklepie możesz użyć dowolnego adresu email. Najważniejsze, aby przed zakupami kliknąć Aktywuj Darowiznę (Przypominajka) / Przejdź do zakupów i pomagaj (Aplikacja Mobilna)

Następny: Po zakupach

Najczęstsze pytania